top of page

VEELGESTELDE VRAGEN

  • Wat is de status van mijn bestelling?
    Als je bestelling wordt verstuurd, krijg je automatisch een e-mail met een Track en Trace code. Met deze Track & Trace code krijg je inzicht in de leverstatus van de bestelling. We werken met PostNL, zodat je ook zelf je bestelling kunt traceren en precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons atelier verlaat. Kijk voor de actuele status van de verzending op de site van PostNL om zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
    Nadat je bestelling is geplaatst wordt deze binnen 2 dagen afgegeven bij PostNL. Zodra dit is gebeurd ontvang je een e-mail met hierin de Track and Trace code. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Bestellingen vanuit het buitenland hebben een langere levertijd, afhankelijk van het land waar je woont.
  • Mag ik de bestelde artikel(en) retourneren?
    Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wilt retourneren. Deze termijn gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven te willen retourneren moet je het product binnen 14 dagen versturen. Retourneren kan onder de volgende voorwaarden: • Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; • Het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen. • Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. • Je mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. • De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn, zodat wij het weer direct kunnen verkopen. Artikelen die je niet kunt retourneren: • Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. Stuur svp een mail naar claudiaschuwirth@gmail.com om gebruik te maken van het herroepingsrecht. Houd er rekening mee dat de verantwoordelijkheid voor het veilig terug sturen van breekbare artikelen bij jou ligt, zo ook de kosten. We kunnen geen items accepteren die aan ons worden geretourneerd in minder dan de nieuwstaat.
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Alle op de site genoemde prijzen voor producten of diensten zijn voorzien van 0% BTW. De kosten van verzending worden apart opgenomen.
  • Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
    Ja, dat kan. Als je contact opneemt met Claudia Schuwirth via claudiaschuwirth@gmail.com kan zij je vertellen wat de mogelijkheden zijn voor het land waar je je bestelling bezorgd wilt hebben. Je kunt bestellen voor alle EU landen.
  • Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het bestelproces?
    Je hebt een foutmelding gekregen ergens in het bestel- of betaalproces? Als deze melding onduidelijk is, neem dan contact met Claudia Schuwirth via claudiaschuwirth@gmail.com. Kijk wel eerst even of het bedrag van je rekening is afgeschreven.
  • Wat zijn de bedrijfsgegevens van Studio Schuwirth?
    Studio Schuwirth (eenmansbedrijf) Contactpersoon: Claudia Schuwirth Bezoekadres: Rechtstraat 64, 6221 EK Maastricht Telefoonnummer: 0615300666 (maandag t/m vrijdag 9:00 – 19:00 uur) E-mailadres: claudiaschuwirth@gmail.com KvK-nummer: 72502150 Btw-identificatienummer: NL002324237B87
bottom of page